Általános Szerződési Feltételek
Ha válaszokat keresel, jó helyen jársz, fontos információk egy kattintással
Felhívjuk figyelmedet, hogy 2018. május 25-től Magyarországon is hatályba lépett a GDPR-rendelet név alatt ismert jogszabály, erről többet olvashatsz, az Adatkezelési szabályzat oldalunkon!
Impresszium
Cégnév: Young Buddha Kft.
Székhely: 1162. Bp, Állás utica 56.
Tel: 06-30-711-23-69
info@omiazsiabisztro.hu
Adószám: 26765905-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-343630
Áfás számla kérelem
Megrendelésedre vonatkozóan (amennyiben igényt tartasz rá) áfás számlát küldünk, de fontos, hogy a pénztár oldalon a Céges számlázás mezőt bepipáld, és a lenyló cégnevet és adószámot is kitöltsed! Továbbá a címet és ahhoz tartozó irányító számot, valamint az adószámot is. Sajnos- e feltételek hiányában nem tudjuk kiküldeni a rendelésedről szóló áfás számlát.
Utólag már nem áll módunkban áfás számlát kiállítani, ezért mindenképpen a rendelés leadása előtt jelezd!
Minden termékoldalon feltüntetett kép csak illusztráció!
Regisztráció fontossága
A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt ételeket pontosan és zökkenőmentesen kiszállítsák Hozzád. Az adataidat telefonos rendelés esetén is szükséges megadnod. Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára ki nem adjuk, további információkat az adatkezelésről itt találsz!
Regisztráció során az alábbi adatokat szükséges megadnod:
- Név
- Felhasználónév
- e-mail cím
- Fiókodhoz beállítandó jelszó
Rendelés leadás során a következő adatokat szükséges megadnod:
- Név
- e-mail cím
- Telefonszám
- Lakcím és vagy számlázási cím
- Áfás számla esetén – cégnév és adószám
- Mely napon kívánod átvenni a megrendelt ételt
- Hány órakor vennéd át az ételt
Mikor kapom meg a rendelést?
Rendelésedet bármikor leadhatod a webes rendszerünkön, azonban meg kell adnod a rendelés leadásánál hogy nyitvatartási időnkön belül mikor és melyik napon szeretnéd átvenni az ételt.
Nyitvatartásunk:
- Hétfőtől péntekig: 11:30-20:30 között
- Szombaton és vasárnap: 11:30-tól 20:30-ig.
Házhoz szállítás esetén
A kiszállítást végző kollégánk a rendelés során megadott időponthoz képest +/- 10-20 perces eltéréssel érkezhet. Ha a rendelést azonnali kiszállításra kéred, a vállalt szállítási idő körülbelül 60 perc, de ez változhat forgalomtól, távolságtól valamint időjárási viszontagságoktól is, a szállítási időszak az alábbiak szerint történik:
– Minden nap – kiszállítás 12:00 és 20:30 között
– Minden nap – 1. szállítási kör 12:00
– Minden nap – utolsó szállítási kör – 20:30
Azonnali kiszállítás esetén Budapesten kívüli területre 80-120 perc a kiszállítás is előfordulhat.
Személyes átvétel esetén
Rendelésed leadhatod személyes átvételre is, ekkor a 1162 Budapest Állás utca 56. szám alatt található Omi Ázsiai Bisztróban veheted át a rendelésed.
Személyes átvétel során is meg kell adnod, hogy mikorra jössz az ételért!
Hogyan jelezhetem extra igényeimet?
Különleges kívánságaidat a rendelés leadás végén, a megjegyzés rovatban tudod feltüntetni.
Lemondhatom- e a rendelésemet?
Azonnali kiszállítás kiválasztása esetén rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod lemondani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.
Későbbi kiszállítás vagy átvétel esetén, legkésőbb 2 órával az átvétel időpontja előtt tudsz nekünk jelezni a rendelés lemondási számdékról
Rendelés lemondását csakis telefonon tudod nekünk jelezni a +36 30 711 2369-es számon, melyről később e-mailes megerősítést kapsz!
Módosíthatok- e a rendelésemen?
Azonnali kiszállítás kiválasztása esetén rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod módosítani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.
Későbbi kiszállítás vagy átvétel esetén, legkésőbb 2 órával az átvétel időpontja előtt tudsz nekünk jelezni a rendelés módosítási számdékról.
Rendelés módosítását csakis telefonon tudod nekünk jelezni a +36 30 711 2369-es számon, melyről később e-mailes megerősítést kapsz!
Amennyiben a rendeléseden módosítasz a szállítási idő is, kitolódhat, hiszen más ételeket készítünk el számodra.
Késik a kiszállítás
Kérjük a kiválasztott kiszállítási időt 10-20 perc erejéig, kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes, sajnos előfordulhat hogy nagy forgalom esetén futár kollégáink nehezebben haladnak. Ennek mértéke 20-30 perc is lehet. Ennél erősebb késés esetén diszpécser kollégáink tájékoztatnak az esetleges késésről. Ettől függetlenül, ha ügyfélszolgálatunkat megkeresed a +3630 711 2369-es telefonszámon, rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed.
Hogyan tudok reklamálni?
Reklamációval fordul bizalommal a házhozszállításhoz s +3630 7112369-es telefonszámon. Ha az adott rendeléseddel van probléma, kérjük, azonnal jelezd felénk telefonon vagy e-mail-en keresztül, hogy mielőbb orvosolni lehessen a hibát. Kérjünk, hogy ha az étel minőségével adódott gond, a rendelést ne fogyaszd el, hiszen így nem áll módunkban kivizsgálni az ügyet.
Panaszom van, kihez fordulhatok?
Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat.
Telefon:
+36 30 711 23 69
e-mail:
info@omiazsiabisztro.hu
Panasz bejelentés – Nem kaptam meg egy vagy több tételt, mi a teendőm?
Előfordulhat, hogy rendelésed több külön csomagban érkezik, vagy esetleg egybe csomagolva. Ételeink estén a hideg és meleg ételeket elszeparáljuk, hogy ne érintkezzenek egymással. Pl a levesbetétet és a levét külön csomagoljuk, hogy ne szívja meg magát , míg hozzád ér. Kérjük, győződj meg arról, hogy blokkon szereplő tételek darabra és adagra is megvannak-e. Ha ezek után sem találod az adott tételt, jelezd a Házhozszállítás Központi vonalán a +3630 711 2369-es telefonszámon!
Szállítási díjak
Aktuális szállítási díjaink:
14.kerület : 700 Ft ( a rendelési limit 5000 FT)
15.kerület : 700 Ft (a rendelési limit 5000 FT)
16.kerület: 700 (a rendelési limit 5000 FT)
17.kerület: 700 Ft ( a rendelési limit 5000 FT)
Csömör: 650 Ft ( a rendelési limit 5000 FT)
Kistarcsa: Ingyenes ( a rendelési limit 3500 FT)
Kerepes: Ingyenes (a rendelési limit 3500 FT)
Nagytarcsa: 650 Ft ( a rendelési limit 3500 FT)
Fótliget: 800 Ft ( a rendelési limit 500 FT)
Lehet- e a megrendelendő ételeken módosítani?
A rendelendő ételeiden módosíthatsz s következők szerint.
Van lehetőséged extra feltéteket kérni meleg, illetve hideg ételeinkbe egyaránt, ezt felár ellenében teheted meg, az étel termékoldalán a lenyló menüben az alábbiakból tudsz választani:
Levesek esetében:
Adagmennyiség
- Kis adag leves (alapértelmezett)
- Nagy adag leves
Választható plusz feltétek
- Garnéla
- Csirke
- Marha
- Fürjtojás
- Pirított hagyma
- Koriander
Főételek esetében:
Választható plusz feltétek
- Garnéla
- Csirke
- Marha
- Fürjtojás
- Pirított hagyma
- Koriander
Miért ennyi pálcikát kaptam?
Rendelésed mellé pálcikát küldünk a rendelésnek megfelelő mennyiségben. Ha esetleg valamelyik kiegészítőt kevesled, lehetőséged van plusz adagot/darabot rendelni. A mennyiségről a Házhozszállítás vonalán érdeklődhetsz.
Nagy címlettel való fizetés
Rendelésed véglegesítése előtt, kérlek minden esetben jelezd, hogy milyen címletű bankjeggyel szeretnél fizetni, hogy futár kollégánk fel tudjon készülni váltópénzzel.
Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
Simple pay fizetési mód választása esetén a vásárló tudomásul veszi, hogy a Young Buddha Kft. (1162. Bp, Állás utica 56.) adatkezelő által a omiazsiabisztro.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi (az ön) személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím, számlázási adatok (név, cím), szállítási név, szállítási cím, szállítási telefonszám. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
- A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
- A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
- A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
- A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.